Opdaterede corona-regler pr. 7. maj

07. maj 2021 kl. 22:11

Kære VB´er

Så kom der en række nye corona-retningslinier. Det betyder følgende for reglerne i VB Parken:

Tilskuere:

• Der må nu være op til 75 personer til stede omkring kampe (inkl. spillere mv.)

Omklædning:

• Vi fastholder nuværende procedure, hvor der er adgang til omklædning (men ikke bad) ifm kampe. Omklædning i forbindelse med træning sker altså stadig hjemmefra

Klubhus:

Der åbnes for adgang til cafeteria og mødelokaler fra mandag d. 10.5. Der gælder dog særlige retningslinier for brugen af lokalerne:

• I cafeteriet er reglerne som på en restaurant. Det betyder at:
    • Hvis man tager ophold i cafeteriet (sætter sig ved bordene) skal der fremvises coronapas, hvis man er over 15 år
    • Hvis man fx køber en kop kaffe og går ud igen, sidestilles det med take-away, og dermed kræves der ikke coronapas
    • Er cafeteriet lukket kan cafeteriaområdet udelukkende bruges til mødeafholdelse, og altså ikke som opholdssted

• Ved brug af mødelokaliteter (mødelokalet eller cafeteriaområdet) gælder det at:
    • Deltagere over 15 år skal kunne fremvise coronapas

• Der er mundbindskrav for alle over 12 år i klubhuset ifm adgang til cafeteria/mødelokaler. Mundbindskravet gælder ikke, når man sidder ned.

//Bestyrelsen