Vejle Boldklub ansætter ny pige/kvinde-koordinator

image Uffe Schmidt
22. september 2021 kl. 10:44

Der fortsættes stadig en optimering af pige/kvindefodbolden i Vejle Boldklub. Setuppet udvides nu med en pige/kvindekoordinator, og det glæder sportslig ansvarlig Lennart Lindsted:

"Der er rigtig mange administrative opgaver i en fodboldklub. Dem er vi kommet nogenlunde i mål med ved at uddelegere opgaverne, men nu er det tid til vi udvikler endnu mere på dette område. Vi skal have endnu mere struktur i Vejle Boldklub, og jeg glæder mig over, at Uffe Schmidt har takket ja til denne opgave".

Uffe Schmidt er ikke et helt nyt ansigt i klubben. Uffe har varetaget forskellige opgaver på enkelte årgange, men nu er det tid til at prøve denne udfordring:

"Først og fremmest er det et privilegie at få tilbudt en rolle i Pige-kvindeafdelingen som koordinator med henblik på, at videreføre og løfte de gode initiativer der er tilkommet afdelingen.

Jeg vil gennem dialog, kommunikation og samarbejde gøre mit bedste for at styrke Pige-kvindeafdelingen i Vejle boldklub. Overordnet set vil jeg tilgå opgaven med henblik på at gøre Pige-kvindeafdelingen i Vejle boldklub til et attraktivt sted at spille, at træne og at være leder.

Jeg vil tilgå opgaven med henblik på at frigøre ressourcer for de sportslige ansvarlige.

Derudover vurderer jeg, at jeg med mine kompetencer kan være med til at styrke de interne synergier i klubben til gavn for Pige-kvindeafdelingen i Vejle Boldklub".

Velkommen ombord til Uffe.