Nyt fra bestyrelsesmødet d. 2.9.2020

03. september 2020 kl. 16:23

Nyt fra bestyrelsen

Der har været afholdt bestyrelsesmøde onsdag d. 2.9.2020.

Bestyrelsen følger her op på de væsentligste emner på dagsordenen:

Sæsonkort

VB er tilbage i Superligaen, og ønsket om at komme på stadion er stort blandt os alle.

Desværre er COVID-19 stadig en meget begrænsende faktor ift antallet af tilskuere, og derfor kan vi ikke pt. uddele sæsonkort til vores medlemmer som vi plejer.

Når der – forhåbentligt i løbet af efteråret – åbnes op for flere tilskuere, vender vi tilbage ift sæsonkort.

Indretning af klubhus

Som nævnt på generalforsamlingen har bestyrelsen afsat 75.000 kr. til at opgradere rammerne i vores klubhus. Særligt i cafeteriet. Hensigten er at højne lysten til at bruge klubhuset som et naturligt samligspunkt, og et sted hvor det er hyggeligt at opholde sig.

Bestyrelsen kunne godt bruge lidt hjælp til ideer, indkøb og indretning.

Hvis du vil hjælpe, så skriv en mail til Jakob Thygesen – jt@vejleboldklub.dk

Sociale tiltag

Efter en hård periode, hvor COVID-19 ødelagde det meste af forårssæsonen, har bestyrelsen besluttet at afsætte ressourcer til ekstra sociale tiltag i denne sæson.

Der vil blive afholdt en fælles fest for de yngste/ungdommen, og de øvrige hold vil få et beløb på 4.000 kr. til egen prioritering.

Mere information vil tilgå – bestyrelsen håber, at midlerne vil blive taget godt imod, og at der laves nogle gode tiltag som kan styrke sammenholdet i trupperne.

VB Girls

Efter utallige opfordringer, er vi rigtigt glade for, at det ser ud til, at vi hen på efteråret igen kan afvikle VB Girls.

VB Girls er et ekstra træningstilbud for U10-U12 piger, og vi håber at den store søgning mod tilbuddet fortsætter.

Vedligehold af klubhuset

Som i sikkert har bemærket, er klubhuset ved at undergå en udvendigt renovering. Vi glæder os til at se det færdige resultat.

// Bestyrelsen