Pantdonation fra Føtex Vejle

04. november 2022 kl. 08:45

For knap et halvt år siden blev en aftale indgået mellem de to lokale Føtex-butikker i Vejle og VB Moderklubben omkring pantdonation.

I stedet for at få udbetalt sin pant, så fik kunden nu mulighed for at donere sin pant til amatørafdelingen hos Vejle Boldklub.

Første udbetaling af pantdonationen har nu fundet sted, da Charlotte Carlsen fra Føtex v/ Strandgade sammen med sin kollega fra Føtex v/ gågaden var på besøg i VB Parken og overrække en check på hele 22.293 kr.

På vegne af klubben var det U13 Drenge Liga 1 som tog pænt imod checken og der blev råbet "FØTEX", da fotografen tog billedet.

Vi takker og bukker for den flotte donation og kan kun venligt opfordre til at få planlagt sine dagligvareindkøb i en af de to fine Føtex-butikker - og husk at få panten med ;-)